„Zdalny” sposób na „Lalkę”
- 4554
Jak ogarnąć „Lalkę” i nie zwariować? Uczniowie klasy 2a3 pod kierunkiem p. Agnieszki Piwnickiej-Jagielskiej próbowali w sposób efektowny, a przede wszystkim efektywny powtórzyć ogrom materiału z lektury ogwiazdkowanej, która bardzo często zdarza się na maturze.
Okazało się, że ”Lalka” nie taka straszna, jak ją malują. Powstały komiksy opisujące dzieje miłości Stanisława Wokulskiego i Izabeli Łęckiej, poranne wiadomości z bohaterami „Lalki” w roli głównej, podpowiedzi dla młodszych kolegów – jak rozpoznać kto? jest kim?, CV i listy motywacyjne. Niektórzy posadzili Łęcką i Wokulskiego na fotelu u psychoanalityka i stworzyli kartę osobowości. Przemek napracował się najbardziej, bo stworzył Fakebook Wokulskiego (Stanisław Wokulski on 'Fakebook' (classtools.net). Niektórzy zabawili się i stworzyli instagram: Łęckiej i Wokulskiego. Oto niesamowite efekty pracy uczniów z klasy matematycznej.